První zaváhání realizačního týmu, od dob vzniku

01.05.2009 11:18

Po pravdě řeknu, že se mi tyto řádky píší velice ztěžka. To co se dnes stalo nebo spíše nestalo, mě jako jedince velice mrzí a vím, že i většinu z vás. Očekávané utkání TA vs. FC Jiřín se neodehrálo a bylo zkonktumováno ve prospěch Jiřína. A z jakého důvodu?...nedorazili registrace :(  Nevím z jakého důvodu, ale měl jsem zafixováno, že se hraje od 19hodin (mělo se hrát v 18hod)...tudíž jsem se na zápas nedostavil ve vhodnou hodinu a sudí zápas předčasně ukončil, protože všechny registrace mám u sebe já. Jako naschvál se mi kolem 16 hodiny vybil mobilní telefon a nikdo se mi nemohl dovolat a říct mi co a jak. Po příchodu z práce jsem tel. nastartoval a hle, hned mi volá Drši a říká mi tuto nemilou zprávu...to Vám řeknu, v tu dobu bych se v pr...viděl! Osobně jsem myslel, že je menší šance, že je zapomenu já, než jednotlivý hráči. Asi to byla chyba.

Spojil jsem se s vedoucím ligy a následně i vedoucím celé MK a oba mi téměř stejně řekli, že tak to stojí v pravidlech...bohužel je to tak. Byl to první případ, od vzniku registrací. Zároveň mi bylo přislíbeno, že se o tom bude jednat na sezení všech vedoucích (každá středa) a že se pokusí nějak to pořešit. Takže uvidíme za týden, ve čtvrtek.

Řešení 1. je to co řekl sudí na místě....budeme zkontumováni 0:6 a pokuta 100,- (moje záležitost), jediné pozitivní je, že by se nám body neodčítali , jak tomu je u normální kontumace.

Řešení 2. je to, že se vedoucí MK domluví, např. na náhradním termínu pro tento zápas a umožní nám tak zabojovat o 3 body a Jiřín bude souhlasit.

Řešení 3. je to, že se vedoucí MK domluví, např. na náhradním termínu pro tento zápas a umožní nám tak zabojovat o 3 body, ale Jiřín řekne NE, v tom případě máme smůlu.

Na obranu MK musím napsat, že je pravda, co mi oba dotyční řekli do tel. : "pokud ustoupíme jednou, nebude to nosit kde kdo....řeknou si když mohli oni, proč ne my"....to se musí nechat, logika v tom je.

Závěrem bych napsal, že mě hodně zarmoutilo chování některých z našich řad. Dobře si uvědomuji, že je to moje chyba, ale abych v pozadí telefonu poslouchal keci typu : "hlavně že to píše na stránky..." apod...tak to ne. Člověk je tvor mylný a já se mezi lidi řadím. Dotyčný dobře ví, komu jsou tato slova adresována....Tohle mi vnuklo jen jednu myšlenku : a to že na tyto stránky od příštího týdne zřejmě nesáhnu a ať se o to stará kdo chce. Když si vezmu moji zaměstnanost, vše kolem bydlení apod...tak mi to opravdu nestojí za to, abych trávil HODINY nad vymýšlením článků, řadil je před můj osobní život...a nakonec poslouchal toto.

Kdo bych chtěl ve stránkách pokračovat, ať se mi ozve na mail, dám mu přihlašovací heslo a je...

***Theo003***